Några dagar

Nu så är jag och Molly hos Mia. Vi ska äta mat ihop och ha skoj. Martin jobbar eftermiddag så då får man passa på och vara borta över maten och det ska bli grymt skönt att slippa laga mat för en gångs skull. Ja annars då har man firat halloween med Andrée och Marlene och så vart jag bortskämd av Mia som var så snäll och sminkade mig och bjöd på Rosa pantern. Snacka om service där sitter man i fåtöljen och har en Rosa panter i ena handen och så blir man ompysslad. Hur som helst ett stort tack till dig Mia, jag uppskattade det enormt mycket!! Ja annars så har man pysslat hemma och haft det mysigt med familjen. Nä nu så ska jag vara social med brudarna  =)



P.s ikväll så kanske det blir film eller om det blir i morgon, det lär visa sig!


Tjingeling

Kommentarer
Postat av: Petra

Trevligt :)

2009-11-02 @ 18:21:15
URL: http://babybooom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0