Fie och Moll

Så länge sen det var jag skrev här. Man glömmer liksom bort att blogga eller så är det medvetet! Jaha vad händer i mitt liv då. Det händer massor och det är bara bra att nått nytt händer. Jag har fått en ny vän och jag har skippat en vän som helt enkelt inte passar mig eller som ger mig någe som helst utan personen ifråga är ett stort, åja nu ska jag inte säga för mycket.. skitsamma lev ditt liv och var lycklig!!  I Oktober åker jag och några till till borgvattnets prästgård. Ska bli roligt och väldigt intressant, jag tycker att det okända är facinerande men nu kan man ju inte vara hundra på att det är nått där men som sagt det lär visa sig. Ja annars är det familjen och vännerna som gäller och till min absolute stora glädje är att jag kan greja ute i trädgården och iår har jag satt en ny rosebuske i slänten vid stentrappan. Till hösten så blir det till att läsa på komvux, göra klart det sista ämnet och återigen ge mig på matte b, fy och blä för matte!! Nä nu sås ka jag inte tråka ut er med mitt babbel, ska ta kväller nu och SOVA  :)

Kommentarer
Postat av: Tuvaling

Jasså. Matte som var det roligaste i skolan förutom kemi. :)

Jag pratade med min farmor om "onda" och hon sa att det finns. Men att det inte är ngt att vara orolig för. de kan inte göra oss någonting. Det enda farliga är den egna rädslan som gör att man kan göra dumma saker.

2010-06-15 @ 16:14:39
URL: http://tuvaling.blogg.se/
Postat av: misspiggy

Ja det är klart att någonting inte står riktigt rätt till där! Men att kränga ut sig saker helt utan mening tjänar ingenting till. Låt hunden gå på som en kamphund och bita och skälla till den hamnar i hundbur. Mig kommer den inte åt! Jag har ingen rädsla för hundar alls. Jag har haft det innan men inte längre.

2010-06-18 @ 08:34:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0