Mollys nya leksaker

Idag så har jag och Andrée varit in till stan en sväng och jag köpte en rutschkana på Öb. Jag har varit ute efter en sån till gumman min så nu slog jag till. Och när jag ändå var inne i stan så passade jag på och köpa mera bollar till hennes bollhav så nu är det 500 bollar där i nu. Än annan rolig sak, jag fick hem Mollys baby born docka med tillbehör. På kvällen kom Ida över och vi kollade på film, vi såg Alice i Underlandet, riktigt bra film. Kvällen var mycket trevlig och vi åt gott. Molly passade på och göra massa bus så det var fullt upp med henne med andra ord. Jag vet inte om jag nämnt det men min lilla älskling går för fulla muggar, när som helst börjar hon springa och lillan har visat intresse för att klättra med  :)










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0